Перший урок
в 11-Б класі
УКРАЇНА
– ДЕРЖАВА ЄВРОПЕЙСЬКА
Мета: Сприяти усвідомленню учнями місця України серед інших країн, особливо
Європи, допомогти зрозуміти важливість Європейського об'єднання, приналежність
України до європейської сім’ї народів, акцентувати увагу на необхідності
розширення знань про Україну як можливого члена Євросоюзу, сприяти формуванню
нового європейського світогляду молоді, розвивати навички творчого мислення
учнів шляхом їхнього включення у полеміку, формувати моральні пріоритети, які
визначають людину найвищою цінністю; виховувати повагу до національних, духовних, культурних
надбань європейських народів, створити умови для ефективної роботи в команді,
розвивати у дітей прагнення бути
свідомим громадянином України, патріотичні почуття.
2017-2018 н. р
МАЙОРИТЬ УКРАЇНСЬКИЙ ПРАПОР
Виходять двоє дітей з глобусом
Єднає нас, людей, планета,
Яка у Всесвіті одна,
І той, хто близько чи далеко,
Тобі мов брат або сестра.
Нам разом на землі цій жити,
Любить і мріять, будувать,
творить,
Щоб зберегти її, ми мусим щось
робити,
Ми мусим діяти-не тільки
говорить.
Що можу я? Один - мізерно мало,
Та разом – сила чимала.
Від кожного залежить, щоб не
стала
Вже завтра гіршою земля.
Всесвіт, суспільство, людина...
Це те, заради чого ми живем і
творимо.
Вчитель Діти, сучасний світ – багатомірний, динамічний і
суперечливий. Це світ складних
альтернатив, тривог і надій.
Жити нині ізольовано
від світового співтовариства практично
неможливо жодній країні. Тому
важко знайти країну, яка
б не вступала
в стосунки з
іншими державами. Європа не навколо
нас. Вона - у нас самих. Прагнення до
європейського рівня життя, європейських цінностей і стандартів визначило
європейський вибір нашої країни.
УЧЕНЬ 1
Українська молодь – за європейських вектор розвитку інтеграції держави. Бо наш
народ із його культурною спадщиною, гуманістичною ментальністю достойний
зайняти в Європі гідне місце. Ми живемо в унісон з Європою, мислимо
по-європейськи, у нас спільні ідеали.
Учень 2 Тепер
би ще діяти як європейці: послідовно, наполегливо та виважено, впроваджувати
європейські стандарти життя, творити Європу у власній державі. Сьогодні весь
світ дивиться на нашу країну, сподіваючись, що високі стандарти духу
реалізуються в конкретні справи, які піднімуть вагу та значення її у світі.
Візитна картка України.
Територія
-603,7 тис. кв. км.
Населення
– біля 48 млн. чол.
Столиця
- Київ
Грошова одиниця –
гривня, 1996 р. – у готівковому обігу
Прапор – синьо-жовтий.
Синьо – жовте сполучення на українському прапорі – одне із найдавніших серед
сучасних національних прапорів. Походить воно від герба Галицько– Волинського
князівства. Синій(небо) – символ миру, жовтий(пшеничне поле) – символ
достатку
Герб –
тризуб. Поява тризуба в Україні пов’язана із дохристиянським культом Сонця. Він
графічно передає єдність чоловічого і жіночого начал, що дає третю силу –
синівське начало. Тризуб здебільшого зображають золотим або жовтим на
синьому тлі. Уперше став офіційним гербом після проголошення Акту
Соборності України 22 січні 1919 року.
Гімн
–музика Вербицького, слова П. Чубинського „Ще не вмерла України ...” День
Незалежності – 24 серпня.
День
Конституції – 28 червня.
Домінуюча
релігія – християнство.
Візитна картка Європи
Територія
– 10 млн. кв. км.
Населення
– більше півмільйона чолов
Країн -
45, 2 колонії – Гібралтар(Великобританія), Фарере (Данія).
Столиця(неофіційна)
- Брюссель
Грошова
одиниця – євро, 1999р – безготівковий обіг
Прапор – це синє полотнище з
дванадцятьма золотими зірками в центрі,
розміщеними по колу, і символізує союз народів Європи. Кількість зірок
незмінна, коло є уособленням єдності, число 12 символізує досконалість і повноту. Це також і кількість місяців року, і кількість цифр
на циферблаті годинника, і кількість
апостолів Ісуса Христа.
2. Вікторина ( у презентації)
1.
Відомі люди
Встановить відповідність:
Шуберт -
композитор Австрія
Чаплін
- актор Великобританія
Гете -
письменник Німеччина
Ейфель -
архітектор Франція
Да Вінчі -
художник Італія
Архімед
- вчений Греція
Магеллан -
мореплавець Португалія
2.
Визначні місця
Встановити співвідношення
Стоунхендж
Великобританія
Колізей
Італія
Біг – Бен Великобританія
Палац Потоцьких Україна ( Львів)
Ейфелева вежа
Франція
Акрополь
Греція
Бранденбурзькі
ворота Німеччина
Замок Любарта Україна ( Луцьк)
3.
Робота в групах
І група: Створити
асоціативний кущ до слова «Україна».
ІІ група: Створити
асоціативний кущ до слова «Європа».
Учитель Україна –
європейська держава, наші міста заслуговують називатися європейськими. За ці
майже 7 років ми з вами подорожували по Україні, побували в багатьох містах,
які з упевненістю можна назвати європейськими. І зараз учні, які готували
випереджувальне завдання доведуть нам це.
Презентації
учнів про Київ, Львів, Одесу.
Дорогі
учні тепер кордони відкриті, і я бажаю вам, подорожуючи по Європі, побувати у
різних містах.
Учитель. Що ж це за організація Європейський Союз і як вона
була створена?
Показ відеофільму про
Європейський союз
Інтелектуальний калейдоскоп
«Роки
вступу країн до ЄС» https://learningapps.org/3695884
Вчитель. Кожен з вас має право на думку. Отже, я хочу почути
ваші щирі слова про те, чи потрібен нам ЄС, що він нам
дасть.
Вправа «Мікрофон», під
час якої учні висловлюють власні думки
Вчитель. Я рада була чути ваші відповіді, роздуми. Вони щирі. І
це
головне. Це означає, що ви не
боїтеся розмірковувати, висловлювати свої думки – значить, ви маєте європейське
мислення, у вас формується новий європейський світогляд.
Ми
– українці – свідомий і відповідальний народ, здатний відстоювати свій вибір. Ми подали історичний приклад того, як солідарність, братерство і взаємоповага між сотнями тисяч людей згуртовує їх довкола спільної мети. Український
народ відчув потребу в єднанні, повірив у своє майбутнє і довів, що у нації,
яка вийшла на Майдан і заявила, що спроможна на захист своєї свободи, є велике
серце і високий дух.
Революція Гідності кардинально
змінила напрямок розвитку держави та суспільства, згуртувала свідомих, зрілих
громадян – справжніх патріотів Батьківщини. Але шанс на зміни дістався нам
дорогою ціною – ціною людських втрат. Вічною раною на серці кожного українця
буде пам'ять про героїв Небесної Сотні та воїнів АТО, кожен з яких віддав за
свої переконання найвищу ціну власне життя. Тому пропоную вшанувати хвилиною
мовчання всіх, хто загинув, захищаючи незалежність і свободу України.
Вшанування пам᾿яті загиблих на Майдані і під час АТО
хвилиною мовчання.
Саме
завдяки мужності українських військових там, ми зараз можемо спокійно жити тут.
Ми віримо в перемогу наших воїнів, які з почуттям гідності, патріотизму нині
воюють на сході України, захищаючи її територіальну цілісність, відстоюючи
ідеали свободи і демократії як найвищої цінності сучасного цивілізованого
суспільства. Сьогодні до нас завітали хлопці, які побували в пеклі війни, –
учасники антитерористичної операції.
Виступи учасників АТО, гостей.
Заключне
слово вчителя: Дорогі учні, бажаю добре
вчитися, аби згодом свої знання віддати нашій рідній Україні. Я
переконана, що наша держава може з впевненістю просуватися до єдиного
європейського простору, бо здатна зробити вагомий внесок у розбудову нової
об'єднаної Європи. Наше місце — в Європейському Союзі. Наша мета — Україна в
Об'єднаній Європі. У Європі — історичний шанс України розкрити свої можливості.
Кожен крок до Європи — це нові можливості для мільйонів українців. Ми — вже не «узбіччя» Європи. Ми знаходимося
у центрі Європи, і лише в єдності сила
Європи.
Учень
В Європейськім Союзі – могутні
країни,
І бажає вступити в Союз Україна.
Ми – держава незламних людей,
Маємо безліч пропозицій, цікавих ідей.
Сміливо дивімось у майбуття,
Цікаве й щасливе творімо життя.
Учениця
Європа
– колиска культури і мудрості,
Всім
наукам початок вірний дала
Всіх
людей закликає до миру і людяності,
Світло знань у країни усі принесла.
Закінчити
наш урок пропоную переглядом відеокліпу
«Де Україна»
Додатки
Комментариев нет:
Отправить комментарий